find

2010-04-18 | 20:39:16


skaplig äcklig mat den här veckan , eller visst de duger väl men kassler - blä , soppa - palla , panerad fisk - ingen höjdare , falukorv - bajs och kotlettrad duger väl , jävligt fet bearnaisesås bara ..
aja , gör mitt omprov lite smått som ja fått i grekisk mytologi .. ska leta reda på nån jävla fakta om två gudabarn och om en fanns det inte ens om .. egentligen tror ja inte hon (kommer inte ihåg va hon heter , läraren) bryr sig för det skulle varit inne innan lovet för min del men helt glömt bort och hon har inte påminnt mig heller .. ja tror inga lärare gillar mig på tal om det , kanske britt-marie möjligtvis . inte för ja bryr mig för britt-marie är de enda jag gillar så .

aja , fuck school iaf . ska nog hämta en penna och skriva ner skiten . sen blir dusch eller wildkids .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0