funny shiit

2010-04-04 | 13:14:20
haft tre roliga dagar nu , typ tror de va så länge sen ja skrev också
i torsdags va jag hos sandra med typ ellen och erna, de va trevligt
stack sen till mc och tjocka oss lite , slagga sen hos sandra
i fredags så vart de fest i forssjö , kanske inte så mycket att säga om det
åkte hem iaf sen nattbuss och skit
sen igår så va vi hos sandra igen , eller jag och ellen va. de va skoj de också , traska sen till felix där jag och ellen vart kvar över natten, somna lite vid halv åtta då vi spenderat hela natten på cr .. hah "i fall in love with pink girl"
ja tyckte de va skoj , aja nu sitter ja iaf hos ellen kollar lite tv , och ska med bussen 15.12 som tar mig hem där ja ska tjocka chips och vara lat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0