going crazy'

2010-04-30 | 10:43:28

sitter och vänta på bussen nu som går om tjugo minuter . gick väl precis som väntat hos tandläkaren och någon tandställning blir det nog inte .. Typ lite stört , dom tog kort och för att få typ på tänderna så höll dom med nån konstig skit bort mina kinder och sen tryckte dom in en spegel i mun på mig .. aja , skulle höra av sig men typ 100 på att det blir ett nej . nog om det

sitter på station som sagt och väntar på bussen , har varit och köpt värsta lilla bruken med potatissallad , hah tänkte att det bara var jag som skulle äta den och ja äter inte så mkt . och eftersom det är sagt att alla ska ta med sig eget och så , inte för jag är snål precis men räckte precis bra på en tjuga . aja , skulle inte förvåna mig om ja glömt nåt .

hah , nu kom typ nån arbetare fram och bara . hah lite kul .
aja nu ska ja sluta innan de blir för långt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0