I hope you're happy ..

2010-04-27 | 20:16:18
.. wherever you are.

asså baaaaajs , va baaaajs allt är . hah
jag borde tvättat idag men orkade inte , jag borde pluggat idag men orkar inte .. ja borde städat rummet idag men orkade inte ..
vad har jag orkat då , jo gått på stan i k-holm med typ elin lite ellen . sen ingenting , orkade duscha iaf med tanke på att ja ville testa schampot (hah) .. sen annars har ja bara legat i sängen , glott på datan som alltid .. och ah käkat . bluuuää

lillebror kom förut , och fråga vad jag gjorde . jag sa inget och han sa samma sak . sen sa han jag har ingenting att göra , jag bara inte jag heller , han bara "men du har ju iaf datan" . ah för det är så jävla kul , ne usch de SUGER JU !!
egentligen skulle ja inte vilja slösa bort det lilla av mitt liv framför datorn och i skolan , eller överhuvud taget i BÖGSJÖ .. aja , do the best of the situation.

nu ska ja sluta vara så butter , för det kan inte vara kul att läsa kanske inte mina andra heller men hah.


Kommentarer
Postat av: Amandussophie

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 20:10:09

URL: http://amandussophie.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0