It's like my iPod stuck on replay

2010-04-15 | 18:16:58

hihi , om ja skulle blogga på heltid så skulle jag suuuga eftersom jag inte uppdaterar så ofta när jag är borta eller så . eller okej , ärligt så beror det på vem jag är med hah ..
aja , idag är ja iaf hemma så de blir väl ett par inlägg tänkte visa senare typ ett par nya skor ja skaffat mig
känner mig cp när ja skriver eftersom jag brukar använda pekfingret på högerhanden (inte bara, utan alla men) men eftersom de fingret har versta feta plåstret så missar man typ tangenten så ah skriver hel weird men det börjar bli bättre tror ja . lär mig fort , nerå
ska nog hoppa in i duschen tror ja , kanske ta kort på skorna först så kan ja visa sen ..
aja innan det blir för mkt så slutar jag här




måste erkänna att jag är faktiskt lite kär i sandras tröja
& här fick även bli lite dagens fula outfit


Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Hihi, men tyvärr så är min tröja kär i mig (a) ! hihihh fniss

2010-04-16 @ 01:31:01

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0