lol

2010-04-04 | 18:38:42
jag langar ny kategori - funny
och mest där kommer säkert min störda lillebror komma
iaf tänkte dela med mig av två , tyvärr har säkert jag himla dålig humör
och skiter i mina 5 (?) läsare bara är just 5 och att ah aja skit samma
(btw , förutom sandra,ellen och syster .. vilka är ni andra två ? :O)

iaf , lillebror igår
jag ber att komma till bilen för han var ute och frågar om jag får ställa en seriöst fråga
pekar typ på en "pappa" och en son och frågar vad han tänker på när han ser dom
han svarar - han dom har gjort barn
jag - inget annat ?
han - att en tjej och en kille haft sex
han igen - att han inte har någon mamma
jag - bara de ?
han - ja nej men jag vet inte , att dom har knullat


ah iaf , han är åtta och lider fan av nått .. de ja ville få fram av honom va om han saknade att ha typ en pappa eller så när han såg dom , men det nämnde han inte nått om , tyckte de va lite "sorligt" att han tänkte att han inte hade en mamma bara för att han såg barnet med bara en förälder men iaf .

tänkte köra två till kul , men eftersom det blev så långt så får ja nog dela på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0