more than before

2010-04-25 | 17:52:19

slängt ihop en ah typ header , den vart väl okej . vet inte , tror ja tycker det känns för mkt . ska ha ett tag tror ja och se , sen gillar ja inte riktigt hur det andra ser ut så sandra om du vill hjälpa mig säg till :)
typ vet inte om ja ska ändra hela färgen från vitt till samma färg som headerna , aja får se hur jag gör. lite bra tycker ja de vart iaf , även om ja visar bhn .

ja tycker faktiskt alla kan lägga en kommentar bara för att säga va ni tycker och ni får säga att den är ful (x hah
äsch , om ja känner mig rätt så har ja bytt mot natten eller nån dag .

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Klart jag kan hjälpa dig sötnos :) , bara du du hjälper mig att fixa en heder. Dina blir ju fan bra!

2010-04-25 @ 21:05:26

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0