not again

2010-04-04 | 23:48:04

hejsan idag för typ femte gången ?

börjar bli trött i ögonen nu , vart inte så mycket sömn inatt
inte för de gjorde nått men iaf
från halv åtta till tio , då jag och ellen flög up och typ nästan sprang till bussen
imorn vet jag inte vad som händer , orkar inte sitta hemma iaf för det var typ grymt tråkigt nästan
se om ja hittar nån skojig prick att hitta på nått med
på tal om , så om en kvart ska ja skriva grattis till hanna hah
funderar på att hoppa i duschen också men har inte kommit på om jag orkar eller inte
äckligt ont i magen har ja haft skapligt länge också men typ äter fortfarande bara för allt äckligt godis och skit finns och så blir de typ att man tar för man har tråkigt .. kanske bara jag

skit samma , nu ska ja typ ah komma på vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0