one year'

2010-04-08 | 01:02:23
jag är fan en hemsk person

antar att de e nu man ska skriva en fet text om hur mkt man saknar dig
och aldrig kommer glömma dig , och älskar dig och allt sånt
själv skriver jag ingenting , för jag vet inte vad jag ska skriva
eller så är det för mycket så man inte vet vart man ska börja eller sluta
som om jag inte bryr mig
jag har tappat bort korten på oss , tappat bort liksom . hur patetisk ?
och inga bilder har jag kvar på dig knappt . dumma dumma dator
dumma jävel , dumma liv
jag är en hemsk person

hur som helst så blir de några ord iaf , älskad saknad och glömmer aldrig
så som alla skulle säga/säger

ja har iaf haft/har ljus tända nu , 17 stycken för så gammal du skulle bli iår






jag hatar april månad

If only sorrow could build a staircase,
or tears could show the way.
I would climb my way to heaven,
and bring you home again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0