over and over again

2010-04-27 | 20:55:26

jag bloggar för mkt onödigt , men på en halvtimme iaf så har ja fått lite saker gjort . typ plockat allat det som låg i min säng . lagt ännu mera skit och sånt i tvätten . får bli att tvätta på torsdag .. ah och sen har ja testat kläder till fredags , ser bra ut än så länge . sen har ja börjat packa lite tills imorn och får inte glömma badkläder , sen ah ska sova hos elin .

nu ska jag gå och dricka för är skit törstig så typ glas med iskallt vatten :D♥♥♥ . ah iaf , sen blire dh och couger town efter . hoppas på bra avsnitt, hihi .
usch va seg ja varit idag ,

btw , fy va min header är ful . hah måste göra ny så fort jag orkar och kan :O pinsamt ju (x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0