run'

2010-04-30 | 01:16:48

usch va trött ja blir på mig själv när ja glömmer massa saker, så ber om ursäkt för ja inte ringde för jag glömde helt ärligt bort .. fick iaf tvätten tvättad och en rejäl lång dusch med silvergrej och ansiktskit som ja skrev. sen såg ja criminal minds och jag har faktiskt haft fullt upp för har pluggat också och sen packat tills imorn och dåligt minne har jag faktiskt .. aja , nu ska ja nog dra några avsnitt av vampire diaries om jag orkar .

faktikst lite nervös eller nått för imorn , men kom iaf på typ nått att säga och fick bra tips. kommer säkert faila för ja känner mig så obekvmän med att säga även fast de troligtvis är sant men känns så dumt . ska iaf försöka göra det bästa av situation och sen hoppas på att jag går därifrån med ett leende på läpparna och en tid till man får typ tandställning . tyvärr så har jag en känsla av att det kommer gå åt pipan den här gången också , men säger bara håll tummarna för mig .


vart tydliga hjärtan när man tog på sig dom , lite synd men gillar iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0