Stalker in tha house!

2010-04-23 | 10:24:22
Hej hej, hallå dagboken!
Nej jag skoja, ska väl skriva hej hej, hallå bloggen.
Amanda är lite upptagen med att skratta åt sin 8 åriga brors roliga blogg.. han har det lite jobbigt med stavningen.
Amanda är ju singel men kanske inte så länge till.. igår skrev hon följande meddelande på sms: "Hej Felix, jag vet att vi går i samma klass och så.. men alltså jag tycker inte det spelar någon roll. Du är ju så himla snygg, sexig och singel och jag tycker vi passar ihop. Det tål ju att tänka på, jag vet att jag kommer göra det ;) "
Hur ska jag göra? Ska jag besvara Amandas känslor eller ska jag försöka krångla mig ur detta? Hmm... krångligt värre. Jag känner mig nästan rädd.. hon är lite som en stalker. Igår när jag skulle sova så hörde jag någon skrikig röst som sjöng utanför mitt fönster. Där stod hon, Amanda, i regnet och sjöng sexbomb i en megafon. ..
Aja! HÖRS!Inte konstigt att Amanda är kär i mig..
/ Felix Flaxen Falk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0