those nights'

2010-04-04 | 21:17:48

jag är törstig :O
ne , men sitter och funderar över om jag ska se på typ evan den allsmäktiga eller va filmen heter för att sen kolla på reprisen på CSI triligon (?) såg inte ett enda av dom , illa
nu blev de kanske gossip girl istället för de missa ja vid sju , typiskt
ne de får bli kort , jätte törstig och har glömt bort att dricka ett långt tag
kanske (FUCK GLÖMDE VA JA SKULLE SKRIVA) ......
juste , kanske langar de roliga sen .. hah fina texter från msn och fb från hah
(kanske bara jag som tycker det är kul :$)


hahah , får väl bjuda på lite ..



uppdate : kan man säga så nu ?
aja iaf , vore jätte tacksam om dom tre (?) andra besökarna jag har kunde typ bara slänga in EN kommentar och typ säga vem det är eller kanske hur dom hittat hit även om du/ni är några random och bara hittat hit en gång eller nått ?
inte för ja tror någon kommer men värt försök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0