underwear

2010-04-23 | 00:03:48

måste erkänna att ja känner mig jätte töntig och typ nått mer som lägger upp bidl på en bh även fast den är typ ny
hah , piiinsamt amanda . äsch på nått höger va den iaf rolig att ta kort på , därimot är inte färgen den samma som i verkligheten men who cares

nu ska ja nog sätta på en film tror jag om ja orkar koppla in min hårddisk annars får det väl bli typ fåret shaun eller nått (HA-HA) , så säger nog godnatt nu till mina konstigt nog 10 läsare som blev toppat idag .. 4 är några okända om ja tänker rätt och börjar bli lite tveksam till att folk klickar sin in om man finns med på typ senast uppdaterade eller nått för iaf 9 stycken har hängt med skapligt länge och tror inte nytt folk hittat hit typ dagligen .. aja palla bry sig om det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0