zzzz

2010-04-28 | 21:53:15

blä , har kommit in i min trötta period så skulle egentlingen kunna sova typ alla dom timmar av dygnet då jag inte är i skolan .. sucks , hate it seriöst
så nu har ja jätte lust att sova , men skapligt tidigt och vet att om ja sover nu och har sovmorgon imorn vilket gör att man kan sova ännu längre och då sover jag waaaay to much liksom . ah så då vet ja iaf att ja kommer vara dunder trött imorn och då blire att ja sover och sen ah ni fattar . vidare liksom
så allså suger det som sagt .. ah skit samma

har nog hittat outfit till fredag med , knåpa (?) ihop hemma . får bara hoppas på fint väder så man kan ha det .. jobbigt blire att ta med allt skit typ till skolan , sen kom ja på nu att ja måste ta med de från elin till ellen sen till felix eftersom det är där jag ska slagga .. får kolla hur jennifer ska göra , ne fan .
nu blire bara massa text och kan tänka mig att ingen läser , men orkar ingen bild så bajs ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0