495'

2010-08-17 | 01:32:04
dumma huvud

  • det stör mig ...

  • ... att man kommer på att när man kollar på film så är det inte så det är egentligen , kärleken , smärtan eller folk löser ett mord . det man känner igen sig i och typ talar till en inte är sant

  • ... att det inte finns någon blogg (iaf inte som jag hittat) som är aktiv på natten , kanske inte så konstigt men borde ju vara någon som ändå kan vara vaken på natten eller nått

  • ... att jag inte vet vilka mina "många" (tycker jag för att vara min blogg och mig) läsare är och tycker att det ens är konstigt att folk överhuvud taget går in och kollar/läser

  • ... att den här texten inte syns när man publicerar , den är bara vit och jag vet inte hur man ändrar den

  • ... att det typ bara finns dåliga/konstiga/okända filmer på voddler . och nu ska ja sluta innan det blir för cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0