give'

2010-08-24 | 18:00:37

åh , så himla jobbigt . känner mig förjävla stressad så när jag sitter still får jag panik , vet inte vad jag ska göra . känns som jag har massor jag borde göra men det tar stopp i huvudet när jag försöker komma på vad . allt med skolan känns som jag ligger efter även fast inte inte direkt börjat med något som man kan komma efter i .
har typ panik med pengar , med skolan , med här hemma . kläder och fan allt . lite svårt att förklara , men ändå borde jag inte vara typ stressad för inget är något problem (trorja?) typ alltså skolan och skit .. åååh så jävla jobbigt
fryser förjävla mkt också . blööö , vill typ bara lägga mig i dvala i sisådär två år ..

vill typ skrika och fan grååta floder för vet fan inte vad ja ska göra ..
jobbigt , kanske låter överdrivet men kan inte förklara så jävla blää

nu ska jag ta en tripp till nathalie , för lite soft bara
sen ska jag nog kolla tv ikväll , säkert nått csi eller något
sen typ ska jag plugga ihjäl mig inatt av något (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0