mine'

2010-08-21 | 16:07:14
har varit i k-holm för en stund sen och fixa lite, kollade in på onoff och frågade om min mobil
det skulle gå på runt 1000 spänn att laga så det skiter jag i för då kan ja lika gärna köpa ny
sen kom mamma med förslag att ja kan ta den som bella typ får från försäkringen för hennes blev snodd
eftersom hon inte vill ha en sån, knepigt för jag vet inte heller om jag vill hah .
sen kollade jag med min kamera iaf , och dom trodde det bara va minneskortet som var fel så köpte ett nytt och ska testa , och håller tummarna för att det bara är det som är fel .

ska fixa lite här inne nu snart tror ja , sen ikväll ska jag över till syster och kolla på andra delen av sagan om ringen

dålig bild , orka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0