-

2010-12-26 | 15:24:44
Hemkommen från marieberg nu. det var seriöst bara jobbigt och galet.
jävla rea, så jävla typ ohhoo ere inte. ne men det var typ smockat på gina och typ cubus. folk bara bajs.
ah iaf, jag hade varken lust eller ork att leta/kolla. såg en "grovstickad" kofta på cubus iaf som jag köpte.
sen kom nathalie med en klänning och kofta från gina som hon tyckte jag skulle ha.
så det var de jag köpte, fyra grejer, för torrchampo med. 300 spänn för det. tummen upp.
asglad la jag ner 600 typ på mina sparställen (tiaspargris, kronor/femmorspargris och pengarulle. hah)

fastnade typ en kvart inne på expert där jag skulle fråga EN fråga om canon eos 550d. gubben som jobbade där babblade på om allt och jag försökte ta mig ifrån flera gånger. hah
fastnade sedan en kvart (kändes säkert bara länge) i cubuskön och sen aslänge i ginakön.
aja. hittade iaf mina koftor jag  letat länge efter. alltså typ "tjockt" stickade långa stora typ. och sen till slut en någorlunda klänning.
langar väl bild sen för kul typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0