a list'

2010-12-27 | 19:27:00
jag har ingenting att göra. så har jag en lista som man ska skriva typ varje dag eller som jag tänkte, då det är tomt i huvudet eller något. listan hittade jag iaf på denna blogg.
det är typ såhär "Dag 01 - Presentation av mig själv", "Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad" och typ "Dag 30 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna". så det tänkte jag faktiskt köra på, för då kan man ha på lager.
så tänkte faktiskt börja idag på ah dag ett såklart. och sen när dag två kommer det kan typ va när som helst. så därför kom jag på nu, så tar jag bort dag och kör bara på ett, två och så. (jävlar va så det blev)
aja, iaf.

får bli nytt inlägg eftersom det vart så mkt text här nu.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Capdevila

Svar: Jag har canon eos 500D

2010-12-27 @ 19:56:52

URL: http://jcapdevila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0