a lot of work'

2010-12-19 | 23:46:08
sådär. det fixade sig tillslut. tur det annars hade jag nog faktiskt fått damp och sen slutat bloggat.
fast blogga suger ju ifs också men.

såhär ser det ut iaf. kombinerat av tre inspirationer. skitenkelt men jävligt knepigt att fixa ihop.
bilderna sen innan e förstora för bloggen som de e nu men dom nya blir iaf i rätt storlek.
ja vad ska man säga. kommer inte på något

kom just på för någon stund sen att det är ju fan skola imorgon vilket jag helt missat för stunden.
aja, nu ska jag nog iaf kolla hur många gånger jag har besökt min blogg idag hah.
och sen räcker det med kodmallar och stilskitar idag! fyfan.

bajs
(det ändå problemet nu är att jag inte kan förhandsgranska. någon kan ju fan ta sig!!!)
aldrig mer bloggdesign. jävla cp.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0