after all'

2010-12-30 | 19:12:00
har varit lika död som igår ungefär.
Nathalie ringde och väckte mig först vid tio , sen tjugo i elva då hon fick upp mig. Vid tjugo över tolv rullade vi inte mot vingåker där vi lämnade j, tanka och sen vart det badhuset för mig nathalie och lillebror jason. Där lekte vi lite med honom typ sen bubblade två gånger. Sen åkte vi till ica och handlade inför maten, grillad kyckling med fetaost och broccoli typ och efterrätt körde vi på med , marängswich (?) hah.
Sen drog jag och nathalie till konsum här och hämtade ut mina två paket, sedan till hbk och solade.
Ja istort sätt så.

Kom nyss från ett långt bad med ansiktsmask och min nya inpackning.
Har redan tagit kort på två av grejerna jag fått hem, så slänger upp här när jag lagt in dom från mobilen.
Ska även visa mitt HMpaket, lite dumt bara att jag beställde ett par fula leggings i  36 men fick dom i 38 så ska se nu om dom e för stora. positivt iaf att dom ser små ut.
aja bilder och lite annat kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0