after eight'

2010-12-23 | 16:35:16
hemma från kholm där ingenting gick som det skulle. (?)
det fanns ingen chokladglögg på systemet, inga after eight på öb, inga bingolotter, inga mobilen på varken onoff eller elgiganten. så allting sprack.
istället blev det massa gott till ikväll, och sen till slut på coop hittade vi bingolotter.
jag , mamma och bella ska "va med" (kan man säga så?) på uppesittarkvällen.

det jag ser fram emot imorgon är att lägga fram mitt ända paket under granen och se mammas reaktion (hah, jag och syster slog vad och jag tror ja vinner). ah kan väl säga att maten e lite frestande nu också, eftersom jag e hungrig hah.
annars så, har typ försökt att få in i mammas och systers huvud att jag verkligen inte vill ha någon så dom inte ska köpa något. men tydligen så har dom gjort det iaf. (sorry, men blööööö) (visst det e snällt men jag skulle uppskatta mer om dom sket i det :))
aja skit samma, nu ska jag typ . göra nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0