again, again and again'

2010-12-22 | 18:06:56
gick upp tidigt idag och följde med till kholm.
jag shoppa loss på systemet (låter kul att skriva) och lämnade saken till ellen. skit trött var jag sen när jag kom hem så käkade någon macka, hoppade i ett bad. och sen efter låg jag och sov från halv ett någon gång till fem tror jag.
(så sandra idag kan jag vara nattsällskap, äntligen (om du också e vaken alltså) :))
jag gillar paranteser för i dom kan man skriva typ vad som helst. störd. vet.

ja har väl inte så mycket att säga antar jag. så

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Ja det lär vi väl märka, om jag är vaken alltså :D

2010-12-22 @ 21:36:04

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0