all that people'

2010-12-03 | 21:59:38
Blogga har blivit dåligt för mig. Känns som att jag inte har tid, inte lust. Inget att skriva om och ah vet inte.
Det kommer väl när det kommer, behöver inte direkt bry mig så. Ingen storbloggare precis hah.

Ne men idag kanske. Praktiken, det var typ helt dött fram tills kanske ett då det kom liiiite folk. Sprang mest runt och yra (?) fixade till lite på krokarna, kollade efter kläder utan prislapp, smög ner på dam för att visa en klänning och prata med emma. Tog en liite längre fika än en kvart och hitta en jättesöt typ bok som jag ska ta till en julklapp. Typ så och kanske lite mer.

Tänker inte langa någon bild heller eftersom jag är så himla äcklig så jag nästan spry så fort jag försöker ta en jävla cambild för att lägga ut. Men nej usch.
Kanske istället kan langa en ful halv outfit på bild. lite roligare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0