all we do is wrong'

2010-12-18 | 18:49:43
eftersom jag e så jääävla tråkigt och dum i huvudet så blev jag hemma idag också. (arg blir jag)
visst e det inte konstigt att jag oftast stannar hemma annars också med tanke på att jag oftast inte e bjuden någonstans och när de väl e något så får jag reda på det ungefär samma dag vid 6-7 då folk tycker jag ska fråga om jag får komma. (inget illa menat mot er, mitt fel att det e så liksom så ta inte åt er på något konstigt sätt. jag vet själv)
visserligen blir det väldigt sent planerat då och med tanke på att jag ändå måste åka ganska långt eftersom sakerna oftast händer i kholm så.
när nathalie och syster går ut så äre ju krogen för dom och inte så frestande att stå ute och vänta i snövädret. hah.
nej , hemma blir jag iaf som vanligt. och det mesta beror nog på att jag helt enkelt suger. och jag hatar. så

grinchen ikväll istället med äckliga bröder. tummen upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0