breakfast'

2010-12-28 | 12:40:05
Vad står på schemat idag?
bra fråga, kanske ska träffa nathalie. vara sovsällskap där tror jag. sen då, ja händer väl inte så mycket.
skulle vilja hitta på något, fast vad har jag ingen aning. hah

bara för att ha något att skriva. jag väntar på två paket (ooh som julafton varje dag. en riktig storbloggerska e jag) (inte riktigt men de e ju typ så dom utrycker sig när dom väntar på mer än ett paket ;))
nej iaf. det från HM och sen ett med typ , äsch ni får se när det kommer.
sen trodde jag att jag skulle få HMs nya katalog idag men ikke, så kommer väl imorgon.

nej , nu tror jag att ja för en gångskull ska käka frukost.
hörs

till maja: nu fattar ja. hah trög tjej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0