bye bye bye'

2010-12-16 | 17:56:27
Har en fotoide i huvudet, men jag har ingen att "ta den på". jag själv e för ful, min kamera suger och svårt att ta på sig själv. jag har ju ifs mobilkameran men även fast den e på 8.1 så liksom duger den helt okej men ah.
det är i sånna här lägen man ska ha en fet systemkamera, vara snygg eller ha någon annan som stället upp som modell.
får leta vidare eftersom båda mina bröder sagt nej, (förstår dom) och nathalie svarar inte.

snabbt om dagen. började halv nio. tio över åtta bussen in. packa/skicka ordrar, bjöd på aladin och egengjort kort. uppskattades. tog en oboy med grädde tillsammans med emma. typikst att vi skulle komma på det goda nästsista dagen. slutade halv fyra och åkte med stefan hem.
imorgon börjar jag åtta/halv nio. får sluta efter posten kommit vid två. dock vet jag inte om jag vill, det e ju trots allt sista dagen och jag vill ju inte sluta över huvudtaget så... baajs kommer suga. emma på webshopen tyckte jag kunde komma tillbaka i vår för att då va där hela tiden och lära mig mer om tex fotningen och sånt.

nu , syster och mamma ropar i köket så ska traska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0