candy'

2010-12-15 | 16:56:12
kom hem tidigare idag , vart klar med matten så hann med kvart över tre bussen och åkte sen med stefan till högsjö.
nu här ska jag slipa på cv att lämna in imorgon, göra ett typ tackkort från mig och emma till factory. tvätta & duscha.
funderar även att ta en tur med mina bråkiga bröder till avatarlandet. filmen som dom tjatat så länge om att få se och tänkte om jag faktiskt skulle vara snäll och låta om se den.
måste även komma ihåg att ta med aladinasken imorgon.
juste, gå och köpa godis ska jag göra också för är så himla sugen på dom här typ fyrkantiga chokladerna med crisp och typ "dumle" i.

dom inringande godisarna på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0