close'

2010-12-09 | 00:06:13
Jaha , update här kanske. blogg är inte min grej these days.
idag i skolan hade vi haft lite pandoras ask eftersom det uppstått lite konflikter på senaste tid.
idag skiter jag i att skicka in second draft, för orkar inte göra klart det sista. så det får bli imorgon.
imorgon är det praktik som vanligt , börjar tyvärr närma sig slutet.
på fredag är det äckligt nationellt prov i matte b som jag tyvärr kommer få ig på.
på fredag igen så tror jag att ja får joina felix och några på kväll.
på lördag drar jag nog till erna om ja kan för lite middag (hoppas på marsipantårta) för typ fira födelsedag.

sådär det som händer/hänt/kommer hända .aja tack och dock.
nu orkar jag inte mer , ska sova. (dåliga sovvanor så man blir trött hela tiden. dålig period med andra ord :@)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0