cola'

2010-12-09 | 17:19:44
fick sluta praktiken tidigare idag, så hann med halv fem bussen. jag var värd det sa hon eftersom vi hade hunnit med så mycket och det fanns så lite kvar att göra. fick även tips om att jag skulle söka till webshoppen med för sommarjobb/extrajobb eftersom hon hade tydligen berömt mig så mycket till typ handledaren och bella. ah vettefan. bra iaf.

köpte cola innan praktiken imorse med mamma, så köpte jag först 2 burkar för ville ha imorgon på nationella, så frågar ja om hon ville ha en så jag kunde också ta en till och ha till lunchen . så säger hon nej , men att ja skulle ta två till iaf. ah sagt och gjort. drack en i bilen, en till lunch och sen skulle ja ha dom andra två till imorgon. nu när jag kommer hem finns de bara en kvar, så frågar ja mamma. hon bara "aha jag trodde en var min" . alltid så himla trög.
typ som förut ibland när vi åt chips, vill du ha ? nej. så käka hon tillslut iaf.
aja , nu måste jag gå och möta upp henne vid konsum med hennes plånbok så jag kan köpa ny .. jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0