everything'

2010-12-21 | 15:54:55
okej nu när jag kollar på dom bloggar som jag inspirerades av , så känns det som att jag bara kopierade allting rakt av.
men istället för så, kan jag visa.
  • sabinas (för övrigt bästa bloggen) som jag upptäckte att det var vitt och fräsch utan header.
  • border överallt så har jag alltid gillat prickar istället för solid , vanlig rak.
  • sandras fick jag teckensnittet och radbrytningen på datum, kategori och kommentarer från.
  • majas (ingen aning vem, men gillar hennes blogg) fick jag kategorierna längst upp bara rakt. istället för dropdown som innan och vanligt med kategorier i "side" , ah menyn iaf.
det var väl typ det. ingenting nytänkande kanske eftersom det mesta är bara ihopsatt till så jag gillade det. men bra blev det tycker jag, även fast jag kankse blev en copycat. (ber om ursäkt isf)
klicka på namnen i dotlistan (hah) för att komma till deras bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0