harry potter'

2010-12-14 | 23:28:28
Har kollat alla onsdagsprogram. desperate housewives med stört avslut för säsongen. cougar town. the middle som va lite knasigt som alltid. sen början av csi. sen vart mamma för  trött så hon ville sova och eftersom jag inte gillar att kolla tv själv så sket jag också i det.

tänkte testa platta håret idag, eftersom det var så himla länge sen jag gjorde något förutom att bara ha det som det blir typ. plus så ser man lite hur "långt" det är med plattat hah. men så blev iaf inte fallet, eftersom jag nu ligger i sängen och har inte lusten att gå upp härifrån.

ska istället kolla klart på harry potter som jag fortsatte kolla på igår, dock blev det bara en halvtimme på andra delen eftersom mina ögon började tappa glansen. tippar på att det är sisådär en timme kvar och ska kolla lite iaf. för känner att mina ögon tar emot idag igen.
först lite bloggar nu , sen blir det happy potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0