H&M

2010-12-10 | 19:12:00
H&M borde hata mig och jag borde vara den jobbigaste kund dom har.
jag beställer saker, tar bort, lägger till, tar bort hela beställningen. gör en ny, lägger till,
tar bort, tar bort. lägger till. låter det komma. gör en ny, lägger till, tar bort, tar bort, lägger till osv.

jag vet själv hur det är på webshop eftersom jag har varit på factorys. och där har dom så om beställningen kommer in innan två och man hinner packa den så skickas den samma dag. visserligen är det inte så på HM som tur är, eftersom där står leveranstiden efter flera veckor.

som nu, jag har beställt igen, denna gång en kavaj som alla redan har. fast jag tog en khakigrön och sen ett par låga kamelfärgade uggs. det stod att det skulle komma vecka 52 så  jag har ju en tid på mig att bestämma mig och dom hinner ju inte skicka innan sådär som factory har.
på tal om också, så påstår jag inte att jag härmar någon med kavajen som alla redan har, som jag också vet att tre i min klass köpt nu. men eftersom jag faktiskt kollat på den ett tag, och gillar den gröna färgen, lätt att bara ha till något soft svart, den kosta bara 99 kr på rean plus 10% rabatt på det så slog jag till.

kortfattat, jag har beställt från hm. dom borde hata mig för jag ändrar beställning hela tiden och jag härmar inte.

dock skulle jag faktikt vilja ha dom gråa uggsen som fanns men som e slut nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Ingen som bryr sig ett skit om att du ska ha en likadan kavaj som mig, Erna och Jennifer. Den är fin så är det! Ta för dig :)

2010-12-11 @ 01:24:46

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0