I don't mind

2010-12-27 | 10:49:20
skulle tagit kort på det nya från igår men när jag ska tända lampar sänger det poff och så va den sönder. IGEN!
cplampa. vet inte ens om mamma har lampor hemma så idag får jag väl dra upp persiennerna för typ första gånger på skitlänge. bajs

istället gick jag till köket och käkade en oerhört nyttig frukost. pizza och en tårtbit. hhah
(typ tvingade in mamma till salambo igår för jag va suger på pizza, som ja och tack så bjöd syster och jag henne på en så) (tårtan från williams födelsedag igår)

ska kanske hoppa in i duschen, har använt torrschampo dom två senaste dagarna. fräscht (bättre det än typ flottigt så) köpte nytt igår btw så nathalie kan få tillbaka sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0