if I saw you in heaven'

2010-12-30 | 00:03:16
Idag vaknade jag upp hos nathalie. Telefonken ringde och då vart det fart på oss eftersom vi skulle till norrköping. Hämtade upp två pojkar och sen far vi iväg. Hela bunten e knäppa, hah. Nej, men det var roligt och trevligt precis som förra gången.
Alla hittade saker utom jag, fast de var väl bra det för då kan jag lägga tillbaka mina pengar i min sparbössa.
har blivit så död i att gå i affärer, det känns så jobbigt och allting hänger trång och folk trängs och jag typ bara spyr. Fast knäpp e jag, för handla på näten gör jag. Mina två paket kom idag föresten , dock inte hämtat ut dom så kommer väl upp lite bilder imorgon för roligheten skull.
(bara notera: grannen under lyssnar på bajens "just idag är jag stark". hah tummen upp)

Nej sen iaf så kom vi hem förståss. Eller först hyrde vi faktikst film sen kom vi hem där jag och nathalie lagade mat. typ så, allting kortfattat. egentligen tror jag inte ens vill veta och verkligen inte bryr sig. usch jag e så störd.
eheeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0