it's just the way it goes

2010-12-11 | 11:34:28
Vaknade typ nyss , kan aldrig sova länge längre. eller sova bra för den delen.
skulle egentligen åkt in med mamma tidigare för att leta efter något till erna ikväll, men hon åkte in så himla tidigt så får ta bussen istället. vilket blir bättre eftersom jag måste fixa en till sak, duscha och så.
ska väl till erna någon gång efter fem skulle jag tro och sen hem med halv elva bussen eftersom jag har saker att göra. och hade inte lust att be mamma hämta mig med nattbussen och dessutom har ja inte ens pengar till den. sova hemma vill ja också så.
imorgon, för tror inte jag hinner idag, måste jag slänga ihop någon jävla skärminspelning om hur man kopplar sin hemsida till en databas , vilket kommer bli himla svårt att förklara. engelskan har jag skickat in iaf och ah. nej får se hur allt blir.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa och väcka ellen .



update: fanns inget varmvatten. jävla krångel med den där grejen verkar det som. fick duscha äckligt kallt och frysa. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0