last day'

2010-12-18 | 00:45:55
jahopp, idag kanske.
sista dagen på pratiken sorgligt nog tycker jag. triiivs ju. min handledare va inte där och han sa inte hej då igår (y)
va på webshoppen till två sen fick jag sluta. men eftersom jag bestämde för att åka med nathalie hem när hon slutat
jobba vid fyra så var jag kvar en stund nere på jeans.
jag och emma slutade sista praktikdagen med lunch  på cafet. tacostallrik. sen fika senare då det blev oboy med sprutgrädde.
med mig hem fick jag en typ grej och massor med positiva kommentarer. och det ser väl lovande ut. visar senare vad jag fick för snyggt. hah


följde med nathalie hem, kolla en film sen fixade hennes smink och hår till utekvällen hon skulle på.
för övrigt har jag käkat som en häst idag. tacox2 , korv och makaroner. sen typ ah kanske inte va så mkt mer hah.
hämtade syster i vingåker för en stund sen med. typ så min dag varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0