let us die young'

2010-12-24 | 01:10:21
hah jag är förjävla jobbig, beställde nu från hm (som ja amanda du ska behålla denna order) , det blev uggsen till slut ( som kommit in i 36 men tyvärr inte gråa ) ett par uggs likadana till syster med för hon behöver varma skor (hah. fast de vart tyvärr ett par 38 syster, för 37 va slut. men då kan du ha raggsockor i med så behöver du verkligen inte frysa :))
sen en grå enkelt kofta som förhoppningsvis e stor och sen ett par ganska fula leggings för 50 spänn. men tänkte att dom kunde va sköna att bara dra på sig.

ganska dumt antar jag att beställa nu eftersom jag ska iväg på mellandagsrean den 26 men vafan det ska nog funka. är inte ens suger på att typ gå runt och handla kläder. känns så bajs och vet inte ens vad jag vill ha.
ne vettefan. hmpaketet kommer iaf denna vecka (om de e 52?) så ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0