letting go'

2010-12-12 | 01:48:41
Har ingenting att göra så kan lika gärna berätta om vad jag har gjort idag.
Vaknade någon gång runt elva tror jag, tog en dusch. käkade frukost runt tjugo över ett. drog med bussen tjugo i två till katrineholm där jag mötte upp ellen. åkte med hennes mamma och handlade på maxi , hem sen till henne där det vart lite tvkollande och fix. buss mot erna typ halv sex tror ja klockan va.
käka lite där, blev tjock. ont i magen. sen kom sandra och då blev de tårta. så ont i magen igen. hah.
sen vart ja typ "full", ne men vart helkonstig när ja käka så fick ont i magen och sen bajs i huvet.
iaf, på hennes rum så va ja typ hög. men vi hade kul.
åkte hem tidigt gjorde jag tyvärr som sagt. mamma hämtade mig vid hacksta och så käkade vi typ nattmål. hah
nu sitter vi osociala vid varsin dator bredvid varandra och säger varanan gång i halvtimmen typ - man kanske ska gå och lägga sig. - ne men kanske ska dra sig. och så.
vi e allt störda vi.

imorgon ska jag plugga lite. orka. sen frammåt kvällen tror jag ska iväg till nathalie för lite mys med henne och sen om julia och sandra skulle komma. troligtvis . träffa nathalie ska ja iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0