movie'

2010-12-13 | 23:04:21

jag kan inte välja film , hah vilket problem. nej men jag har alla liggandes på datorn och vill inte ta bort dom innan jag sett dom igen. har sett dom förut , förutom the butterfly effect för den har jag bara sett tvåan på tror ja.
visserligen ligger dom på hårddisken så kan ju bara lägga in dom när som helst på datorn men eftersom jag redan har dom nu så. vet inte om jag ska kolla klart på andra delen av harry potter eller om jag ska typ titta the last song eller nått.
spelar väl egentligen inte roll eftersom jag kan ha kvar dom hur länge som helst och se vilken dag som helst men. skit samma.
nu ska jag iaf kolla någon film , sen sova eller läsa lite elsas mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0