new year'

2010-12-22 | 18:48:48
alltså jag orkar inte leta efter nyårsklänning och egentligen fattar jag inte varför det är så speciellt, likaså dom som köper nya kläder till typ julafton.
fast de förstås vill man va fin typ, fira in nya året och sen om man firar med släkt/mycket folk på jul så.

jag hittar ingenting iaf. kollat hm och nelly. och nelly brukar ju typ ha många fina klänningar men ett "krav" jag har iaf är att de typ helst ska va tubgrej. hittade typ en som var helt OKEJ, men den va cremefärgad och ah.
nej, orkar helt enkelt inte leta. plus det känns lite ovärt om man hittar någon för typ 500 med så har man den en gång typ. nej vettefan, får väl ta och kolla in någon mer sida annars skiter jag i det. jag e lika ful med som utan nyårsklänning. hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0