news'

2010-12-30 | 20:26:45
jag har lite ooagehr för imorgon , sitter just nu och väntar på besked typ vart jag hamnar imorgon. För stunden vet jag inte vad jag ska ha på mig heller (vet inte ens egentligen varför jag hetsar upp mig, det är ju nästan som en vanlig dag och vanlig fest. åren blir ändå det samma) men iaf, vill inte ha den blåa klänningen jag köpte hah typiskt mig. Funderar på att istället ge den till syster hah, aja. Nej orkar inte bry mig, fan det är bara nyår, inte någon jävla chanelfest.

Sitter iaf i soffan nu och glor lite på victoria secret fashion show. fan sjuk, jag vill också vara sådär smala som dom e. orättvist (a) nej men vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0