on fire'

2010-12-04 | 00:00:14
Har kollat på hundkläder tsm med mamma en stund nyss, hon va ute efter en typ av overall till mulle . hittade några söta hah.

Imorgon hoppar jag i bilen med nathalie, j och r till marieberg och eftersom en tid e planerad nu när vi åker så borde det bli av. Någon ska titta efter julklappar tror jag medans jag mest följer med för sällskap och skoj skull. sen om något inhandlas vet man aldrig.
jag ska iaf inte köpa några julklappar iår, som sagt så HATAR jag jul som precis alla högtider/namnsdagar/födelsedagar. fast födelsedagar e nog värst, iaf min egen.. aja så bajs iaf. hehe .. eeh

nej vafan det här suger.
nu ska jag leta efter någon sida för att tyda drömmar bara för att se på skoj skull. för mina två drömmar i rad har fan varit dom konstigaste jag drömt och eftersom dom var nästan om samma sak så ska jag se vad jag kan hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0