on ice'

2010-12-20 | 22:59:53
jag lägger bloggen lite på is ett tag. med tanke på att allt går åt bajs så.
det går inte att kommentera eller förhandsgranska. jag har suttit och kollat igen flera stycked kodmallar och stilmallar för att hitta något fel. jag har bytt tillbaka till den gamla designen och så vidare.
orkar inte blogga när det är så inte kul faktikst. jag som precis kommit med ny design.
men det är väl som vanligt . min jävla otur (som förövrigt har varit hela dagen idag också)

ska försöka fixa det där iaf någon gång. funderar på om jag ska ta och byta och börja om från börjar med designen fast likadan bara att hålla ett öga på så det inte cpar. eller om jag först ska försöka rädda min /care innan jag ger upp.
det blir iaf lite väntetid och skiter i att blogga under tiden antagligen.

trött är jag idag också , efter all min otur.
så kommer säkert sova tidigt vilket suger.
sen lov iaf. då ska jag fixa både designen/bloggen och min sömn till det bättre.
so far. bye.

Kommentarer
Postat av: Knutgina

Perfect work!

2011-12-12 @ 08:57:45

URL: http://knutgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0