one

2010-12-27 | 20:20:00

Presentation av mig själv.


jag heter amanda wikström. alla vet säkert. något basic som säkert alla också vet.
- är 17. 18 i juli
- bor i äckliga bögsjö
- med mamma, bror och bror. sen även syster här

saker jag tycker om, men som jag inte är bra på
- fota & redigera
- sjunga
- faktikst typ "pyssla"
- sminka/fixa hår också faktiskt
(nathalie e min modell)

saker jag inte tycker om, men som jag är bra på
- vara skittråkig och lam
- vara konstig och störd (okej kan va kul)
- vara seg/trögfattad
- och sen e jag jävla bra på att vara ful. hah

ja , vad finns det mer att presentera. jag är fattig studerande som har ett ganska så trist liv oftast.
jag sätter mig själv i konstiga och dumma situationer och jag får mest skylla mig själv för allting.
självklart (som så många andra) så "drömmer" jag väl om att få komma till USA och leva det paradisliv som många på tv.
haha , typ så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0