open

2010-12-30 | 01:45:52
jag har tråkigt och har ingenting att göra. jag är inte typ trött, jag vill inte sova men problemet e att jag orkar liksom sova (hur dumt låter inte det?). så äre iaf, och jag har kommit fram till varför. för även fast jag inte vill/gillar/har lust att sova så kan jag bara för att jag e tom i huvudet. så det finns liksom ingenting som kan stoppa mig, jag kan stänga av hur lätt som helst nu för tiden.

får väl dra på the last song eller läsa lite ur boken jag fått av syster.
skulle ju ifs kunna byta film eftersom att jag har två till på datorn men dear john orkar jag inte och the butterfly effect nej inte nu. aja får väl se vart jag tar vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0