stealing my time'

2010-12-23 | 11:14:45
jag vart inget nattsällskap till sandra för sömnen tog mig vid två typ.
idag har jag iaf saker att göra , typ måste städa rummen , duscha , fixa det sista på min julklapp och ah hah det kanske bara va de.
(och nej jag ska inte städa bara för att de e julafton imorgon (för de skiter jag fullständigt i) men för att det ser ut som skit rent ut sagt.)
jag har världens hög med kläder i min andra säng, skolböcker/papper i övre delen av den sängen , sen framför min spegel e det kaos. smutstvätt på golvet och dom rena kläderna i tvättkorgen än så länge.
ah ni hajar säkert, skitigt och stökigt. så kläderna ska in och bort och skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0