take a look'

2010-12-24 | 23:54:00
riktiga bloggare ska lägga ut vad dom fick i julklapp samma dag tycker jag!
eller så äre bara jag som e nolifer som sitter vid datorn , kan va så. hah

min (äckliga) jul har varit helt okej. första på länge tror jag.
vet inte om det var för att jag hotade med att inte läsa upp williams och jasons julklappar förens imorgon som dom inte bråkade så mycket eller om dom helt enkelt bara va lite lugnare idag.
här hemma gick vi även runt i mjukiskläder, vinterklasentröjor och slappa koftor typ, dock fick vi inte va så när vi åker till morfar imorgon hah. blir julmiddag (?) där imorgon så upp skapligt , hoppas jag kommer hem skapligt också så jag kan träffa nathalie.

blir inte mycket bilder längre här på bloggen. tar inte med photobooth då jag alltid blir helt missbildad och knappt mobilen heller och när jag väl tar så e jag seg på att lägga in. äsch , en fet systemkamera på detta så skulle det bli ändring. så länge får ni leva med sju mils ointressant text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0