talking about a revolution'

2010-12-27 | 18:54:23


hah nu kanske jag e lite trög, men vad menar han med fota fåglar ? (a) eller allstå varför fåglar. usch jättetrög ju
och när jag ändå håller på nu så kan ja svara på denna kommentar också, känns så taskigt då jag aldrig typ svarar speciellt när det är samma person som kommenterar (du får skaffa blogg så jag kan va snäll och svara enklare (om du nu e den maja jag tror, lite pinsamt annars :$))
och hoppas de inte gjorde något att ja la ut hela din kommentar för annars får du säga till så tar ja bort. (skule kanske va lite konstigt om jag bara "vad menar han med fåglar" fast ja kan ju ifs bara printa den meningen.)

iaf, jag läste faktiskt lite om den där kameran när du skrev och den verkar ju kanon ju och speciellt så bra för att vara liten. dock håller jag fast vid min stora feta systemkamera hah, i mitt huvud känns som bättre bara för att jag säkert jämför med min dumma lilla samsung. jämförelsen på bilderna med som man sett, tex dom som fotat med systemkamera jämför med min. ah bajsbajs onödigt snack nu. vem bryr sig.

Kommentarer
Postat av: maja

haha han menade att det var onödigt med en systemkamera för att objektivet på s95 är ändå så pass bra. Det ända är liksom om jag skulle fota fåglar (vilket var ironi, eftersom det är ju inte riktigt det jag skulle använda kameran till)

haha fattar du? :P

2010-12-28 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0